Java 1.14

Autor: Jan R. Pluciński (junidas_at_polbox.com)
Data: Thu 05 Feb 1998 - 12:52:55 MET

Witam!
Potrzebna pilnie Java 1.14 i Visula Age for Java.
Jeden nazywa się java114.zip, drugi oEnty100.zip.
Za Chiny Ludowe nie można tego dostać z IBM: albo prędkość
jest 67 bajtów, albo trzeba podać hasło i odzew. Korona i Upsala nie
pomaga. W opisie nt downloadu nie ma o tym słowa.
Jestem legalnym użytkownikiem, zarejestrowanym w Danii, Nie
doświadczyłem dotąd żadnych "dobrodziejstw" z racji mojej
uczciwości i rejestracji.
Na miejscu IBM udostępnił bym większość softu za darmo:
mało, że system kona, to jeszcze jest unsupported...
Czy ktoś wie, dlaczego chkdskpm wywala się w trakcie pracy?
chkdsk chodzi, a z pm. ma konflikt chyba z jakimś setupem.
Czy ja śnię?
z poważanem
Jan