Re: IBM Works.Baza danych

Autor: Krzysztof Stańkowski (stankos.REMOVE_at_SILESIA.PIK-NET.PL)
Data: Mon 02 Feb 1998 - 20:32:11 MET

Dnia Sat, 31 Jan 1998 15:36:22, "Jacek Pietraszek"
<pmpietra_at_mech.pk.edu.pl> naskrobał:

> Kilka kwestii:
> 1) czy zapewnisz temu szpitalowi support ze swojej
> strony _po_ uruchomieniu programu?
Tak

> 2) IBM Works tak sie nadaje do powaznych _duzych_
> zastosowan, jak Microsoft Works - czyli nijako ;^)
Tak sie sklada, ze oni wypisy robia wlasnie na tym od dwoch lat. A dane
wprowadzone moga tylko wydrukowac lub zapamietac dla przyszlych
wydrukow.

> 3) Jezeli zyczysz temu szpitalowi dobrze
>... to najpierw zapytaj ich o _calosciowa_
> strategie informatyzacji (nie komputeryzacji) szpitala,
> o opis obiegu dokumentow, o upowaznienie pracownikow
> do koszystania z danych (dane szpitalne, jak malo ktore
> podlegaja restrykcyjnej dystrybucji - ustawa o ochronie
> danych osobowych).
Cos takiego nie istnieje i nie zaistnieje przez najblizsze dwa lata.
Tak jak zreszta w wiekszosci szpitali. Pieniadze!!!
Co innego kazdy oddzial z osobna.

Cala sprawa rozbija sie o nowa "maszyne do pisania", - bo stara sie
rozlatuje , ktora przy
okazji mozna zastosowac do wypisow. Wypisow i jesli sie uda do
"manewrowania" danymi np z calego roku pracy. ... proste
zapytania...etc.
To sie musi zamknac w 3.500zl. wiec wybor niewielki.
Mimo wszystko moje pytanie o powazne zastosowania nie jest bezpodstawne.

Wolalbym nie ogladac potem komunikatu typu dane utracone z powodu np.
wielkosci pliku....

pOSdrowienia
Krzysztof Stańkowski
http://stankos.base.org
email: stankos.REMOVE_at_stankowski.pl.eu.org
remove REMOVE / usuń REMOVE