Re: Lotus Notes os/2

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 13:55:47 MET

On Wed, 28 Jan 98 09:46:29 +0100, Pawel Bartuzi wrote:

:> W "normalnych" Notesach o tym, na co pozwoli Ci Twoj program kliencki nie
:>decyduje zainstalowane oprogramowanie, ale typ Twojej licencji przechowywany w
:>pliku *.ID tworzonym dla Ciebie przez administratora (jesli zalogujesz sie jako
:>uzytkownik posiadajacy licencje LN Client, po prostu pojawia sie dodatkowe opcje
:>w menu bez koniecznosci reinstalacji programu).

        Mi się kiedyś udało tak namieszać, że jak sobie zafiksował typ licencji, to nie udało mi się
tego odkręcić. Nie pomogło wykasowanie katalogu do czysta ani nawet reinstalacja systemu
(nałożenie na istniejącą wersję, z zachowaniem konfiguracji). Przy kolejnej instalacji notesy po
prostu nie pytały o typ licencji, tylko waliły na chama według typu poprzedniego. Skasowanie
pliku .ID dało efekty jakieś dziwne (w tej chwili nie pamiętam dokładnie, bo to było ze dwa lata
temu), zdaje się, że zainstalowały sobie wersję nieużywalną (nie wpuścił mnie do programu, a i
tak nie pytał o typ licencji) czy jakoś tak... Niewykluczone, że w wersji dla OS/2 notesy wrzucają
dodatkowo coś do .INI.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl