Re: CD ROM nie pozwala wystartować OS/2

Autor: Grzegorz Wnęk (virek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 03:02:09 MET

Grzegorz Wnęk wrote:

> Mam problem - jak w subj.
> CDROM - Philips 24x
> OS/2 - v3.0 PL Connect
>
> Komputer wiesza się w momencie pojawienia się logo, więc podejrzewam, że
> problem tkwi na początku config.sys.
> Na początku mam tylko ifs do HPFS i CDROM - dalej już chyba nie
> dochodzi, bo wyREMowanie ifs do cdrom nic nie daje - może się wiesza
> przy ładowaniu HPFS? Hmm.
>
> Ja już nie mam siły, Może Wy coś wymyślicie?
>
> I jeszcze jedno pytanie: ibm1s506 z parametrem /v wyświetla aktualny
> cylinder.
> [...]

Już działa!!!

Pomogło przestawienie CDROMA na master na drugiej tasmie.

Pisze dopiero teraz, gdyz mam olbrzymie klopoty z czyttaniem paru grup -
NC 4.01 pod w95 nie chce sciagac tresci. Niektore sciaga.

Prosze wiec o polecenie mi jakiego czytnika newsow pod Osę.

ps. Ostatnio mialem duze problemy z dostaniem sie na strony Warpowiska,
a takze os2.tucows. Moj serwer wyrzucal, ze ma klopot z cachowaniem
albo remote serwer is down.

koncze juz, bo impulsy leca, a musialem czytac online

--
Przy odpowiadaniu usun _nospam_ z reply_to lub uzyj ponizszego:
mailto:virek_at_kki.net.pl