Re: Netsscape i Java

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 13:05:13 MET

On 22 Jan 1998, Andrzej J. Piotrowski wrote:

> Ja chyba mam pierwsza bete tej "multijavowej". Przy wybraniu Javy 1.02 na apletach
> mi wychodzi z Netszkapy z bledem, natomiast na Javie 1.1 sie wiesza... (wszystko
> dziala, oprocz Netszkapy, a Netszkapy nie da sie skillowac). Moze musze cos
> podopisywac w Config.sys w ramach tej javy? Wiem, ze do ICQ musialem...

Ja nic nie dopisywalem i dziala. Nie mam ICQ. A co do netscape to moj
netscape.exe ma 2.601.126 bajtow i date 97-11-11 (cala dystrybucja
nazywa sie os2en202.zip i jest z 97-11-18). Co do javy to mam normalna
dystrybucje 1.1.4 + fix z 97-12-01 (bez fixa tez dzialalo bez problemow
ale zafixowalem :-) ). Acha - java 1.02 to normalna z marcowej,
standardowej wersji netszkapy + fixy (normalne z ftp.software.ibm.com).

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.