Re: Netsscape i Java

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 21:48:52 MET

On Thu, 22 Jan 1998 19:47:39 +0100 (CET), Leszek Gerwatowski wrote:

>O wierutne oszczerstwo - u mnie z ta wersja dzialaja obie wersje
>pieknie!!!!

Ja chyba mam pierwsza bete tej "multijavowej". Przy wybraniu Javy 1.02 na apletach
mi wychodzi z Netszkapy z bledem, natomiast na Javie 1.1 sie wiesza... (wszystko
dziala, oprocz Netszkapy, a Netszkapy nie da sie skillowac). Moze musze cos
podopisywac w Config.sys w ramach tej javy? Wiem, ze do ICQ musialem...

Lech Wiktor Piotrowski
OS / 2 = Win ^ 95
ICQ#: 6554016