Re: Pomozcie ! Pomozecie ? 2

Autor: Piotr Nastały (boby_at_siftel.gda.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 19:38:20 MET

On 16 Jan 1998 17:24:07 +0100, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski)
wrote:

>OK. "Byz nerw", spokojnie i po kolei.
>
>Jakiego masz Warpa: Connect czy zwykly, polski, angielski czy
>amerykanski? Jak zwykly, to czy wbudowanym Windows, czy nie?
>
>Jaki masz sprzet?
>
>Jak zainstalowales Warpa: jak samodzielny system, z BootManagerem czy
>Dual Boot? Na partycji FAT czy HPFS?
>
>I bez paniki. Warp jest cholernie czuly na jakosc sprzetu (szczegolnie -
>pamieci!) i potrafi byc czasami cholernie kaprysny i zlosliwy. Ale wiesz
>jak to jest satysfakcja z "poskromienia zlosnicy"?
>
>OSciski!
>Mirek Nowakowski

Ja shem nie denerfuje... prawie nigdy :))
Warp jest zwykly UK
Zainstalowany na K6 200 MHz
16 MB ramu EDO
i dysk IBM DAQA 3,2 GB
Ma karte ATI MACH 64 GRAPHISC PRO TURBO
Jest tez BootManager (warp jest na partycji zaraz za nim)
a system plikow to HPFS
ciemki za zainteresienie ! :))