Re: Pomozcie ! Pomozecie ?

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 18:19:49 MET

On Thu, 15 Jan 1998 22:17:10 +0100 (CET), Piotr Nasta y wrote:

>Dzieki zaraz sciagam ! :))

>Mam !!Internet Connetc z BonusPaca, ale jak wspomnialem
>nie moge uzyskac(opcja jest nie dostepna) polonczenia PPP
>Hmmm, co to jest Internet Access kit (nazwe rozumiem)
>i z kad go wziasc ?
Internet Access kit to bylo cos do Warp 3 do laczenia sie z Internetem - nie pamietam,
bo mialem Connecta. Jezeli ty masz connecta i zainstalowales TCP/IP, to w katalogu
TCPIP powinien byc ppp.exe. W ogole z podanych przeze mnie sitow sciagnij INJoya
- najlepszy dialer pod OS/2

Lech Wiktor Piotrowski
OS / 2 = Win ^ 95
ICQ#: 6554016