Pomozcie ! Pomozecie ?

Autor: Piotr Nastały (boby_at_softel.gda.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 10:35:27 MET

Fitam !

Zainstalsilem sobie OSa v3 i wcale nie pl,
ale poki co jestem totalnie zielony !!!
I dlatego chce prosic to szacowne grono o :
-adres jakiegos polskiego servera z fixpakami (coby szybko biegal)
-jakies rady co do softu schareware
-i pytanko: jak sie polonczyc z prowiderem z warpa,
chodzi o to ze w Bonuspaku jest IC ale daje on
mozliwosc lonczenia sie jedynie w SLIP a mi biega o PPP
nie mam ani przypisanego ip ani innych tagich glupot
ja dysponuje tylko DNSami nazwa hosta i domena...
-chetnie przyjme tez wszystkie dobre i zle(nie odruzniam) rady

Pomuzcie ! Pomozecie ?