Fix Pak do Warp 3.0 Connect

Autor: Bodek Timi (btimi_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 01:23:18 MET

Mam OS/2 Warp 3.0 Connect UK i zadnych fixow. Jedynie w zamierzchlych
czasach zainstalowalem jakas czapke do klawiatury PL-programisty.

Wydaje mi sie, ze wszystko chodzi bez zarzutu. Ostatni FP ma chyba
numer 32 i sklada sie z parunastu(!) dyskietek. Zanim zaczne go zasysac
chcialbym wiedziec co ten FixPak "fixuje". Te same niedogodnosci Warpa
zauwazylem rowniez w Merlinie. Rozum mi mowi, ze Merlin powinien byc
pozbawiony bugow zarowno tych istniejacych w golym Warpie 3.0
jak i naprawionych fixami. Jaki jest wiec sens instalowania FixPakow,
ktore naprawiaja cos, co mi nie przeszkadza?
Czy jest gdzies zestawienie funkcji wykonywanych przez FixPaki?

--
 Serdeczne pozdrowienia   / ) /7 /7 (' /<   /  7 777 7 77 /7 (' 7~ 7 Z/