Re: Filemanager pod OS/2 - poszukiwany.

Autor: Jurek Kowalski (Jurek.Kowalski_at_um.szczecin.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 15:04:03 MET

Jan Dubiec wrote:

> czy ktoś z szanownych może mi polecić jakiegoś filemanagera pod os/2;
> coś w stylu DOS Navigator-a.

Mirek Nowakowski wymienil 7 klonow NC, jest jeszcze FM/2 i ZtreeBold.

Z nich wszystkich uzywam jedynie i z upodobaniem FC/2.

W porownaniu z DN brak mu kilku mozliwosci, ale ma inne dodatkowe.

Na dawid.um.szczecin.pl os2 os2 (d:\ftp)
umiescielem moje FC.MNU i poczatek FC.INI dla przykladu (ciekawostki?).
Rowniez sam fc2_151.zip na wszelki wypadek

--