Re: Zmieniacz CD Nec4x4 i literki dla CD vs OS/2

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 14:42:18 MET

Grzegorz GRYC <XgYgZ_at_robobat.com> wrote:

>Czy OS/2 mapuje dyski wymienialne przed, czy po CD-IDE ?
>Na dniach dorzucam tam jeszcze jeden CD SCSI, wnioskuje, ze dopisze sie
>po CD IDE ?

to zalezy od kolejnosci ladowania sterownikow BASEDEV .
istotne jest to, ze kolejnosc dyskow zalezy od kolejnosci ladowania.
tyle ze najpierw litery sa zajmowane przez kolejne widoczne partycje
MASTER (po jednej na kazdy dysk), a dopiero potem kolejno
od pierwszego dysku partycje LOGICAL.

uwazam to za straszna za przeproszeniem upierdliwosc ze strony os/2 ,
gdyz zmusza mnie to do instalacji wylacznie partycji LOGICAL
na pozostalych dyskach. wiem ze jest jakis driver do ext2fs ktory
to zalatwia, ale on przy okazji sprawia kilka innych problemow.

>Grzegorz GRYC

to na razie.