Re: Dlugie nazwy na FAT(bylo: Re: karlik@polbox.com)

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 11:48:59 MET

On Mon, 12 Jan 1998 01:01:27 +0100 (CET), Jan Stożek wrote:

>On 11 Jan 1998 16:44:32 +0100, Mirek Nowakowski wrote:

:>Oczywiście działa to tak długo, jak korzystamy z systemu rozumiejącego
:>atrybuty rozszerzone. Skopiowanie takiej dyskietki pod czystym DOS-em
:>(kopiowanie woknie DOS nic nie psuje) powoduje utratę informacji
:>zawartych w EAS.

> Skopiowanie dyskietki też nic nie popsuje. Natomiast skopiowanie z niej plików - już tak. NB dlatego m.in. używam ZIP-a do przenoszenia plików pomiędzy G95 i NT a OS-em. ;)

Dokładnie to miałem na myśli i oczywiście wyraziłem się nieściśle.
Diskcopy nie mamprawa nic popsuć.

.LONGNAME istnieje zarówno na HPFS, jak na FAT. Tzn. normalnie na HPFS
nie jest tworzony, ale jak plik z .LONGNAME skopiujesz z FAT na HPFS, to
.LONGNAME utworzony na FAT jest także kopiowany na HPFS.

Też korzystam z ZIP-a a jeszcze częściej z RAR-a do wymiany danych między
G95 i NT a OS-em.

OSciski!
Mirek Nowakowski