Re: Zmieniacz CD Nec4x4 i literki dla CD vs OS/2

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 15:34:50 MET

Hej

Leszek Gerwatowski wrote:
-=[Ciach]=-
> Jezeli chodzi o "_JEDNOCZESNE_ uzywanie wiecej niz jednego CD jako
> AudioCD" to oczywiscie nie pozwala na to sam sprzet a nie sterowniki. Po
> prostu CD-ROM ma tylko jedna glowice do odczytu wiec nie mozna czytac
> wiecej niz jednej plyty _JEDNOCZESNIE_.
W przypadku zmieniacza masz oczywiscie 1000% racji, ale ... winda nie
przewiduje w ogóle sytuacji, w której mozna by ustawic dwa czytniki CD
(fizycznie rózne) jako systemowe czytniki audio, tzn. takie, które
reaguja na odpalenie opcje Audio CD z Multimedia Player'a.
Nigdy nie mialem dwóch kartach dzwiekowych, ale mysle, ze i tak nie
bylby to uklad symetryczny ze wzgledu na same zalozenia Multimediów z
Control Panela, po prostu tylko _JEDEN_ z nich jest dedykowany jako
Audio CD.
Co nie znaczy, ze drugi nie móglby wtedy zagrac ...
Sprawdze w domu (przez sluchawki) ...
Pax :-)

A tak w ogóle znowu jestem nieprecyzyjny ;-)
No i gadamy o windzianych sprawach na liscie OS/2 :-)

zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC