Re: Zmieniacz CD Nec4x4 i literki dla CD vs OS/2

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 20:14:54 MET

Grzegorz GRYC <XgYgZ_at_robobat.com> wrote:

>Czy to jest opcja do linii
>DEVICE="literka dysku":\OS2\BOOT\OS2CDROM
>lub innej linii ?

ta linia rezerwuje litery, na dyski lokalne. zaraz za zadeklarowana
litera lokuja sie cdromy, i inne ladowalne dyski (zipy i tym podobne).

>O ile pamietam, ta opcja jako samodzielna rezerwuje literki na linki
>sieciowe, moge sie mylic ...
>Nigdy nie bylem zmuszony do uzywania tego typu rzeczy, bo OS zazwyczaj
>byl u mnie klientem i literki dla CD byly niskie i stabilne ;-)

to beda troche wyzsze, i tez stabilne :) a stabilniejsze o tyle,
ze jak dorzucisz twardziela to ci nie przesunie liter.

>PS. Wyslesz mi swój config.sys ?

nie. bo tam jest haslo do telnetd ktorego i tak nie odpalam :)