Re: Zmieniacz CD Nec4x4 i literki dla CD vs OS/2

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 14:31:41 MET

Hej

Dzieki

Marek Wojciechowski wrote:
> Niestety rozwiazania problemu z przekladaniem CDkow nie znam,
Tzn. czy u Ciebie tez je tasuje i sie pogodziles, czy moze jestem tym
pechowcem ? :-(
Czy twój zmieniacz jest na master czy na slave ?
Tez masz NEC-a ?

> ale w mapowaniu literek powinien pomoc nowy parametr w CONFIG.SYS
>
> RESREVEDRIVELETTER=x
Czy to jest opcja do linii
DEVICE="literka dysku":\OS2\BOOT\OS2CDROM
lub innej linii ?

O ile pamietam, ta opcja jako samodzielna rezerwuje literki na linki
sieciowe, moge sie mylic ...
Nigdy nie bylem zmuszony do uzywania tego typu rzeczy, bo OS zazwyczaj
byl u mnie klientem i literki dla CD byly niskie i stabilne ;-)

> Sam mam w ten sposob ustawiony zmieniacz jako M N O P
> przy ostatnim dysku E.
Tzn, reasumujac, uzyles :
RESERVEDRIVELETTER=F /opcje /opcje (jesli istnieja) itp
Czy
RESERVEDRIVELETTER=M /opcje /opcje (jesli istnieja) itp

> Nie mam w tej chwili dostepu do tego OSa, ale o ile pamietam
> to skladnia tego polecenia jest jw. a przynajmniej bardzo opdobna.
Doczytam :-)

pOSdrowienia
GG

PS. Wyslesz mi swój config.sys ?
Zorientuje sie, o co chodzi, moze Ci to zaOSzczedzic troche pisania ...

--
Grzegorz GRYC
=====