Re: WinOS/2 i scaner Primax Direct 4800

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 09:04:39 MET

On Thu, 8 Jan 1998 09:48:58 +0100 (CET), Jan Waliszewski wrote:

>-wyposazylem sie w scaner Primax 4800 Direct (paralell port) z oprogramowaniem
>dla Windows 3.1 oraz 95. Po instalacji softwaru w WinOS/2 nie mam komunikacji
>ze scanerem, na tym samym komputerze po odpaleniu Win 3.1 z opcji DualBoot
>wszystko jest OK [...]

        Hmm, ciekawe. Ja mam Mustek CG8000T (TWAIN) z
driverami pod Win3.x/95 - pod Win311 i WinOS2 "chodzi"
bez problemu, pod NT 4.0 nie. Za to mam podobny problem
z drukarka OkiPage 4w - pod WinOS2 instaluje sie poprawnie,
ale pozniej przy starcie sesji daje komunikat "Unable to
register with VxD driver" lub cos w tym stylu i g...uzik
a firma OkiData, niestety, nie zamierza wypuscic drivera
pod OS/2 :-( (zreszta, dopiero niedawno zrobili driver
pod NT, jeszcze niedopracowany). Jesli u Ciebie to tez
jest problem z VxD, to nic nie zdzialasz - WinOS2 nie
"przelknie" tego.

        Slawomir Stachniewicz.

| Slawomir Stachniewicz |
| mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |