Re: Fixpak 5 UK, Refleksje

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 15:08:34 MET

Marek Wojciechowski <mw_at_chem.pg.gda.pl> wrote:

>Witam,
>
>Juz jakis czas temu pare osob pochwalilo sie, ze zainstalowalo
>FP5 UK. Zapewne przez ten czas maja juz jakies doswiadczenia na
>jego temat, wiec moze podzieliliby sie z innymi.
>
>Przydaly by sie informacje typu konfiguracja sprzetu, ew. inne
>zainstalowane fixpaki, ew, problemy przy instalacji i wplyw
>fixa na dzialanie aplikacji natywnych OS/2, sesi DOS i winOS/2 oraz
>ewentualnie innych popularnych aplikacji (NetScape/2, PMMail itp)

fp5 jest lepszy od fp1 i fp3+postfix. instalowalem fp5 na goly os/2, jak tez
na juz fixowany.

kolega mi mowil, ze zaczelo dobrze dzialac drukowanie na czyms tam.
mi wszystko sie mniej zatyka, jak mam uruchomiony program ktory cos
ostro liczy. ja wiem co jeszcze ? w netscape polskie 's' ma wreszcie
ogon na gorze nie na dole. wplywu na pmmail nie znam. poza tym istotnych
zmian nie zauwazylem. tyle ze sie ciut mniej wiesza.

instalowalem wersje UK na warp 4 UK. instalowalem z dyskietek,
po zbootowaniu z dyskietek wkickr.
na 7 instalacji o ktorych wiem, wszystkie dzialaja poprawnie.