Re: Fixpak 5 UK, Refleksje

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 12:25:28 MET

On Fri, 2 Jan 1998 13:01:48 +0100 (CET), Marek Wojciechowski wrote:

>Witam,
>
>Juz jakis czas temu pare osob pochwalilo sie, ze zainstalowalo
>FP5 UK. Zapewne przez ten czas maja juz jakies doswiadczenia na
>jego temat, wiec moze podzieliliby sie z innymi.

        System: Merlin UK + FP05UK (zainstalowany przy
uzyciu pakietu FastKick). Na razie zadnych nowych
problemow (ale uzywam prawie wylacznie programow
OS-owych + czasem okno lub pelnoekranowy DOS (z
Volkov Commanderem 4.01), czasem cos spod Windows
(Paint Shop Pro, Mathematica). Tylko jedna rzecz
chodzi nieprawidlowo: sesje DOS VMB (nie da
sie korzystac z klawiatury - wcisniecie litery
traktuje jak Alt+litera) - ale to bylo tez
w "golym" Merlinie. Ogolnie, jestem bardzo
zadowolony (z FP 3 i 4 tez nie mialem wiekszych
problemow), zwlaszcza z nowego CHKDSK. Jedno
tylko sie nie zgadza: wedlug ktoregos README
mieli poprawic blad w foncie Tms Rmn (s z
ogonkiem zamiast s') a jest po staremu.

        Uwaga: prawie nie uzywam gier (z wyjatkiem
Turbo Bridge - DOS i Mahjongga oraz Card Games -
OS/2 :-) , czasem Chessmaster 2000 - DOS i OS/2
Chess). Civilisation (for DOS) "zapuszczam" tylko
pod "golym" DOS (bo pod OS/2 i wszystkimi Windami
animacje chodza strasznie powoli, niezaleznie od
ustawien sesji).

        Slawomir Stachniewicz.

| Slawomir Stachniewicz |
| mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |