Re: karlik@polbox.com

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 19:35:25 MET

tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl (Tomasz Finke) wrote:

>Microsoft juz chyba nigdzie go nie bedzie stosowal. Podczas instalacji
>NT 4.0 wykrywa partycje HPFS-owa i proponuje jej przekonwertowanie
>do NTFS, lojalnie uprzedzajac, ze 'przestanie byc widoczna spod OS/2' ;-)
>
>T.

zdaje sie ze NT 3.xx sie instaluja na HPFS. sam to kiedys robilem :)
konkretnie z nt 3.51 . zreszta do nt 4 wystarczy podkopiowac jakis pliczek
z nt 3.51, by partycja hpfs byla uzywalna bez konwertowania.

a tak wogole, bardzo mnie dziwi ze co niektorzy kracza ze hpfs nie ma
struktur zabezpieczen plikow/katalogow. sam HPFS jest b.dobrze przystosowany
do przechowywania informacji rozszerzonych, co wykorzystuje os/2 warp server,
oraz jakis pakiet typu secure dla os/2 warp "zwykly".
niestety tego pakietu secure nie widzialem na oczy. nikt w okolicy tego nie ma
bym mogl wyprobowac.