Re: Tsengowa Ruletka :(

Autor: EMAN (Slawomir.Pawlowski_at_computerplus.com.pl)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 18:09:26 MET

To jeszcze nic.
Ja chcialem przetestowac w swoim komputerze jakąś nową kartę graficzną w
miejsce mojej STB LS128 (czyli Tseng ET6000). Wszystko (czyli testy) odbyło
się sprawnie do momentu powrotu do pierwotnej STB.
Sytuacja jest w tym momencie taka, ze po odpaleniu "full" sesji DOS'owej
karta graficzna po prostu wyłącza sie (!!???). Monitor przestaje wyświetlać
cokolwiek i zmienia kolor lamki z zielonego na pomarańczowy (brak
komunikacji z kartą).
Ktoś mógłby powiedzieć - to nie używaj sesji DOS. Problem w tym, że aby
zainstalować driver'y do karty należy po drodze użyć programiku SVGA.EXE,
który pracuje wyłącznie w trybie pełnoekranowym DOS. No i qpa.
Mam już za sobą kombinacje z ustawieniami BIOS'u, parametrów sesji itp.
itd..
Doprawdy nie wiem co się rozjechało.
Jestem coraz bliższy decyzji wymiany karty graficznej :-(.

No i tym nieoptymistycznym akcentem...

Pozdrawiam

Sławek

Slawomir Pawlowski
ANICA SYSTEM S.A.Grupa Computer Plus, Lublin, Poland
Tel: +48 81 5332828, 5338484; Fax: +48 81 5332113
Mobile: +48 601 270083
mailto: Slawomir.Pawlowski_at_computerplus.com.pl
http://www.computerplus.com.pl