Re: Jestem NEW, szukam driver dla AZTECH-CD IDE dla os2/warp

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 12:51:02 MET

"Marek###" <mkmkmk_at_friko2.onet.pl> wrote:
>Witam wszystkich os'owcow.
>Po raz pierwszy pisze na ta liste, nie zagladajac nigdy na nia.
>Chcialem sobie zainstalowac os/2 warp, ale nie moge bo
>moj os/2 warp DEMO nie widzi mojego cdromu type ATAPI IDE (!!!).

w zestawie driverow standardowych, masz specjalny driver o tytule
mniej wiecej typu "unlisted atapi cdrom" albo "ide cdrom" lub cos w tym
stylu. uzyj tego drivera.

aha. os/2 demo to ten zolty ktory byl rozprowadzany z gazeta ?
on byl naprawde demo, i naprawde beta :) ma prawo niechodzic b.wiele rzeczy.