Jestem NEW, szukam driver dla AZTECH-CD IDE dla os2/warp

Autor: Marek### (mkmkmk_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 21:11:19 MET

Witam wszystkich os'owcow.
Po raz pierwszy pisze na ta liste, nie zagladajac nigdy na nia.
Chcialem sobie zainstalowac os/2 warp, ale nie moge bo
moj os/2 warp DEMO nie widzi mojego cdromu type ATAPI IDE (!!!).
Sciagnalem do niego pakiet driverow do dos, win311 i os/2.
Niestety choc pozostale wersje chodza super, to ta dla os/2
chodzi z wersja 2.0 a nie z warpem. Mimo podstawienia drivery
z wersji os/2 2.0 na dyskietke startowa i nadpisaniu do w odpowiednim
pliku zgodnie z oczekiwaniami wersja pod os/2 2.0 nie ruszyla pod warpem.
Wiec nie moge zainstalowac os/2, (wiem - powinienem przegrac go na
kilkadziesiat dyskietek i potem instalowac, ale to nie ta droga)

Czy ktos moze mi cos poradzic na email lub najlepiej wyslac driver
do ""Aztech CD atapi IDE x6"" dla os/2 warp???

Bylbym bardzo wdzieczny.

O odpowiedz prosze na email, bo na razie nie chce mi sie ciagnac sterty
naglowkow. Jesli ktos znajdzie szczesliwie driver i uda mi sie
zainstalowac os/2 to na pewno stane sie stalym czytelnikiem listy.

Pozdrowienia dla os'owcow od uzytkownika win95 :-)))
(na razie)

Marek