Re: Gry, CD-ROM i OS/2

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 12:15:39 MET

Andrzej J. Piotrowski wrote:

> 1. Nie wiadomo, czy te gry w ogole daja sie uruchomic pod OS/2 - ale warto
> sprobowac.
Powinny dzialać skoro dzialają pod DOs (Dos4GW) inne gry startujace z
DOS4GW dizlaja lecz nie używają cd-rom'u (wersje pirackie tych gier tez
dzilają lecz zajmują hektary na dysku)
> 2. Jaki instalowales pod Winda, to pewnie przypisaly sobie CD-ROM jako inny drive.
Gry instalowalem w sesjach DOS pod merlinem i na czystym dos 6.22
> Znajdz jakis plig cfg i tam powinienes moc zmienic literke.
patrz odp. punkt 2 skoro instalowane pod OS/2 to "plik.cfg" nic tu nie
ma do rzeczy, tak mi sie wydaje, bo gra zainstalowana pod OS/2 dziala
uruchomiona pod czystym dos'em 6.22
> 3. MSCDEXa powinienes moc zainstalowac - po prostu uruchom autoexec dosowy.
tzn. jak?
OS/2 primary1 HDD1 (c:)
DOS/win primary2 HDD1 (c: zamiennie z OS/2)
> 4. Jak ci tu nikt nie poradzi, to pojdz na glowny zagraniczny news-group o OS/2 i grach -
> tam sa spece. Moge ci dac adres.

MArek