OS/2 UK z WIN/OS a polskie literki

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 18:16:50 MET

Witam

Mam OS-a jak w tytule i chce miec polskie literki, wiem ze
mozna to zrobic instalujac Zecera, ale mam takze Windows EE
i chcialbym je zainstalowac. W zwiazku z tym pytanie:
jak to zrobic aby nie namieszac zbytnio w systemie.
Probowalem to zalatwic odinstalowujac obsluge WIN-OS
i przy ponownej instalacji WIN-OS podstawic katalog z wersja
instalacyjna Win EE, ale nie chcial go przyjac.
Czy dobrym rozwiazaniem bedzie: po odinstalowaniu obslugi
WIN-OS inatalacja windy w oknie DOS i nastepnie przechwycenie
jej przez OS (czy to ma sens i czy zainstalowanie windy w podkatalodu
MSDOS\WINOS2 nic nie pomiesza i jak ten przechwyt zrobic).
Jesli ktos to robil to prosze o informacje w jaki sposob.

pOSdrowienia
        Jacek