Re: Moj OS/2

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 07:28:24 MET

On Tue, 16 Dec 1997 15:31:55 +0100 (CET), Przemo Karlikowski wrote:

>A sprˇbuj zainstalowaŠ skaner....

        Zainstalowalem. Wprawdzie nie "chodzi" pod
"czystym" OS/2, ale nie ma zadnych problemow pod
WinOS2. Niestety, nie udalo mi sie go zmusic
do wspolpracy z Winda NT :-(

>Mam???? GËWNO MASZ!!! MO E MASZ, ALE TYLKO NA SWOIM EKRANIE! OD CIEBIE
>ZAWSZE KRZACZKI PRZYCHODZí, PO JAKIMKOLWIEK SYSTEM NIE PATRZYúEM (Win95,
>Win31, OS4, Unix) NIGDY NIE BYúO POLSKICH LITER!! Wiŕc mi bzdur i kitˇw nie
>wciskaj!!!

1. Nazywanie Win31 "systemem" jest mocną przesadą (podobnie W95).

2. Co to jest OS4 ?

3. A czy pod tym Unix-em były w ogóle polskie litery? Bo jakoś
   nie ma takich problemów jeśli ktoś ma poprawnie
   skonfigurowanego Unix-a.

>Sorka, trochŕ siŕ wkurzy em, bo nie mo na normalnie wiadomoÂci na tej grupie
>czytaŠ, tylko trzeba je najpierw zdekodowaŠ....

        Jeśli chodzi o dekodowanie, to "przyganiał
kocioł garnkowi" - spójrz wyżej. Ja nie mam ŻADNYCH
problemów jeśli mi ktoś przyśle e-maila "jak pan
Bóg przykazał" czyli w ISO-8859-2 - czy to spod OS/2,
czy spod Unix-a. A że M$ uparł się, aby stosować
swoje własne strony kodowe, to już nie moja wina -
podziękuj (de)Billowi.

        Sławomir Stachniewicz.

| Slawomir Stachniewicz |
| mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |