Re: Gdzie s polskie znaki?

Autor: Slawek Kos at Elektroprojekt Lodz (elpro_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 08:05:44 MET

: >On Fri, 7 Nov 1997 00:32:00 +0100 (CET), sebwalos_at_zigzag.pl wrote:
: >>W Netscape na polskich stronach nie mam polskich znakˇw.
: >>Kodowanie po za adowaniu zmieniam ale to nic nie pomaga.
: >>Wydaje mi siŕ, e spowodowane to jest tym i nie mam
: >>zainstalowanych polskich fontˇw. Czy kto mo e ma polskie
: >>fonty lub wie gdzie je mogŕ znale Š.

: A czy w OSie kiedykolwiek były?...

: >Ktora wersje netszkapy zainstalowales? Ta wczesniejsza nie ma polskich
: znakow.

Oprocz w/w mozliwych przyczyn tego problemu jest i taka,
ze niektore strony www robione przez jakies M$costam
maja tak kodowane polskie krzaczki, ze tylko M$ IE PL
prawidlowo je wyswietla. Znaczy - robione dla siebie
a nie dla ludzi...
Na takich stronach mozesz kodowanie przelaczac do upojenia ;-)
Problem masz dopiero wtedy gdy na _zadnej_ stronie nie
ma polskich liter.
Pozdrowienia

                            Slawek Kos -> elpro_at_lodz.pdi.net
PS: Chlopaki, nie podpalajcie sie takimi radami:

: Zainstaluj sobie IE4 dla Win95, a będziesz miał polskie litery...
: Przemo
: karlik_at_polbox.com
    Od glupoty sie nie umiera. Nie trzeba czlowiekowi ratowac
    zycia radami ;-)
     Slawek
PS2: Dziewczyn tez sie to tyczy...
     S.