Re: OS/2 i Multimedia

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 19:01:05 MET

Andrzej J. Piotrowski wrote:

> Nie wiem, czy tak jest u wszystkich, wiec czekam na potwierdzenia (albo wrecz
> przeciwnie :)
>
> Przed instalacja karty dzwiekowej, wszystkie beepy w OS/2 byly na speakerze. Po
> instalacji tez (mimo, ze karta dziala - sa dzwieki, otwieranie zamykanie itp, warning
> beep wlaczony) ze speaker - np te w Visual Age for Basics, czy Smart Suite. Nawwet w
> Windzie wszystkie dzwieki byly z karty, po jej instalacji. Nie wierze, ze w OS/2 tak sie
> nie da...
>
> Lech Wiktor Piotrowski
Czołem,

warning beep to warning beep - zawsze jest ze speaker'a. :)

Jak go nie chcesz to wyłącz, i już :)

A tak na marginesie - po * co porównywać cały czas os'a z windą ???
Jak chcesz mieć tak jak w windzie to przejdź na windę :))) (nie strzelać
tylko żartowałem).
Podejrzewam, że jak aplikacja jest zrobiona tak, że ma puszczać sygnały
dźwiękowe w głośniik to je tam puszcza niezależnie, czy komp ma kartę
muzyczną czy też nie i koniec. A przypuszczam, że tak jest w przypadku
VisualAge for Basic - w końcu to ma robić aplikacje, a nie epatować nas
fanfarami przez kartę :))

pOSdrowionka
tomek