sound blaster awe 32

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 17:58:33 MET

Czołem,

zainstalowałem właśnie w moim PC (486DX2 80MHz 24RAM HDD270+520 CD
2x"need for speed") wymieniony w subj. AWE 32.
Działa ;)
Mam dwa pytania:

1. Podczas instalacji obsługi dźwięku w win/os (mam merlina UK) opluł
mnie, że nie znajduje jakiegoś tam pliku typu *.sbk ( -soundbank ???).
        co z tym zrobić ?

2. Czy ktoś zna jakiś soft - ideałem by było native os - który by
wykorzystał możliwości AWE'a. Chodzi mi o coś co pozwala "komponować"
muzykę - to znaczy pisać nuty na pięcioliniach i potem to odtwarzać i
zapisywać w formacie np. *.mid.
AWE ma na pokładzie dwa SIMM'y RAM'u - czy można tam wpisać jakieś
zestawy próbek typu wavetable ??? - może to te *.sbk ??
Skąd to się bierze.

Gwoli wyjaśnienia - kartę mam "gołą" bez żadnego opisu i software'u -
kupiłem od kolegi - on miał do niej tylko jakiś soft pod w95 - no to mu
zostawiłem dyskietki. (mogę je jeszcze pożyczyć).

pOSdrowionka
tomek

P.S.
odpowiedzi proszę (jeśli to możliwe) na mail, bo mój serwe news lubi
czasem "gubić" postingi.