Re: Moj OS/2

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Fri 12 Dec 1997 - 18:02:32 MET

On Thu, 11 Dec 1997 18:30:51 +0100 (CET), Przemo Karlikowski wrote:

>Windows 95 OSR2 obs uguje FAT16 i FAT32...
WOW!!!! Obsluguje te syfne, do niczego nie nadajace sie systemy plikow??? ;(

>OS jest znany z tego, i nie potrafi wspˇ pracowaŠ z niektˇrymi
>urz dzeniami. ByŠ mo e ESS jest jednym z nich. Pod Wind u mnie chodzi OK,
>bo te mam ESS....

Super, pod winda chodzi ok... A nie wypisuje ci przy kazdym starcie: "Wykrylem nowy
sprzed - ESS, wykrylem nowy sprzet: monitor" ;-/

>Proponujŕ w sieci pracowaŠ tylko z Windy. W OSie mo esz nie mieŠ polskich
>liter...

Taaa, tylko uwazaj, zeby po odwarciu pieciu programow ci nie zwisl, a po otwarciu
dwoch nie zwolnil o 75%.

Lech Wiktor Piotrowski