Re: WinNT na OS/2

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 00:05:51 MET

Lukasz Jakubowski wrote:

Witam

> - Jeden komputer- WinDOS (na FAT) + Merlin (na HPFS), BootManager
>
> Chcialbym wcisnac na jeden z nich NT tak, aby nie stracic mozliwosci
> korzystania z tego, co juz jest (najlepiej na drugi z podanych). Da sie?
> Macie jakies wskazowki, ostrzezenia przed pulapkami? Instalowac na oddzielna
> partycje na NTFS?
Ja instalowalem NT w ten sposob, ze odpalilem kompa z dyskietek
startowych
OS utworzylem druga partycje pimary i zaznaczylem ja jako startowa
(zamiast
BM). Po resecie zainstalowalem NT na FAT kasujac i tworzac partycje od
nowa,
podczas instalacji NT polecal zkonwertowac dodatkowymi programami
partycje
HPFS, ale nie zrobilem jej.
NT przypisze litery dyskom HPFS (bez mozliwosci korzystania z
nich), ale mozna to wylaczyc w menagerze systemu -> cos z dyskami.
Po skonczonej instalacji odpalilem blaszaka znow z dyskietek OS
zaznaczylem
BM jako startowa i dodalem do BM NT. Chodzi to bez problemow. Ma tylko
jedna wade po resecie z NT i odpaleniu OS jako dysk C mam partycje NT,
aby miec dostep do starej partycji trzeba najpierw odpalac DOS.

pOSdrowienia
        Jacek