Re: _os/2_-_miejsce_i_czas

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmieńNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 00:31:42 MET

26 Nov 1997 08:44:19 +0100, infokub_at_pp.com.pl (Leszek KUBRAK)
napisał(a):

>A czy rudy się tu znajdzie ?

Nie wiem, ale łysy/2 z kucykiem na pewno

A co to ma do os/2 nie mam zielonego pojęcia. Już lepiej
wyjaśnilibyście jakie to wsparcie dla Unikodu ma ten system. Jest
konwersja, ale co więcej. Bo, na łańcuchach unikodowych można pracować
niezależnie od systemu z czego nie wynika, że można np. poprawnie je
wyświetlić lub wprowadzić z klawiatury. W win bezproblemowo a w os/2 ?

PT: http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk/