Re:DOSiX; bylo: OS/2 - miejsce i czas

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 16:13:04 MET

978071800_at_97.humber.ac.uk (Kuba Likus) wrote:

>Hmmm...byc moze przelom w emulatorach wlasnie sie dokonal, bo DEC zrobil cos,
>co sie nazywa FX!32 (albo jakos tak) i pozwala na uruchamianie programow
>32-bit pod windows na Alphie pracujacej pod Win-nie-te. Z tego, co
>zrozumialem, to program dokonuje automtycznie rekompilacji (?) softu i dziala
>to-to z predkoscia 70% wersji native...niby nic, ale puscta se Photoshopa na
>Alphie 600Mhz, to zaden Intel mu ni podskoczy...nawet dual P2mmx/300 :-)
>
>Ale na pewno nie kosztowalo ich to 6 ani nawet 7 albo 8 dolarow...

Tez mi sie to obilo o uszy. Ale w przeciwienstwie do DOSiX to ma rece i nogi.
Natomiast autorzy DOSiX maja zamiar uruchamiac programy Windowsowe na
DECu bez rekompilacji (taki drobny szczegol jak rozna architektura procesora
nie jest widocznie dla nich problemem).

Szkoda tylko, ze to pod NT - mam wywalic Digital Unixa ? ;-(

Pozdrowienia,
                Andrzej Eilmes