Re: OS/2 - miejsce i czas

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 15:11:12 MET

On Mon, 10 Nov 1997 16:18:43 +0100 (CET), Andrzej J. Piotrowski wrote:

>Bardzo pesymistyczny list i mocno prawdziwy, ale nie do konca. Pare tysiecy
>indywidualnych uzytkownikow OS/2 jest - Warpstock - 400 osob, a w koncu ile osob nie
>przyjachalo.

I jeszcze jedno.
Ja osobiscie przekonalem kilka firm do uzywania OS/2 jako podstawowego
systemu.

Im CALKOWICIE wystarcza OS/2 Peer jako siec i baza dla programow
clipperowych ktore chodza tam bezblednie w kilku sesjach jednoczesnie.
IBM Works zapewnia pisanie ofert, listow itp.
FAX Works obsluge faxu
Netscape internet.
Jesli tylko pojawi sie JAKIKOLWIEK wiekszy pakiet biurowy, po POLSKU i
z POLSKIM slownikiem jestem w stanie natychmiast przekonac co najmniej
kilkanascie nastepnych firm do takiej przesiadki.
To sa firmy w ktorych zainstalowano W95 na probe i wyrzucono po
kilku padach unieruchamiajacych firme.
DOS jest dla nich juz troche archaiczny, gier nie uzywaja.

<> formatc_at_hsn.com.pl <> zeglarz_at_ciemnogrod.net <>