Re: Drivery a polskie literki

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.micros.com.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 10:50:20 MET

Mirek Nowakowski <nowam_at_pg.gda.pl> napisał(a)
>'>'On Wed, 19 Nov 1997 04:01:33 +0100 (CET), Adam Plaszczyca wrote:

>'>'Chyba sie rozpisalem...

heh, istotnie :-)))
Tylko trochę nie o to mo chodziło.
Raczej o to w jaki sposób taki spieprzony driver generuje czczionki na
ekranie. Bo skądś wzorce bierze. W przypływie natchnienia skasowałem
WSZYSTKIE czcionki fon i wszystkie (poza helv) postscrioptowe.... i nic...
Dalej System Monospaced ma krzaczki zamiast polskich znaczków.. Więc skąd
ten driver do cholery bierze bitmapy? Nie sądzę, żeby z wnętrza własnych
plików, bo przeglądnąłem co ma w środku i nie wygląda to raczej na to,
żeby gdzieś się te bitmapki czaiły...
Czary jakieś, czy co?
A może jakiś dll w systemie (ale nie dspress, bo sprawdzałem).
ech... zacznę chyba binarnie pliczki podglądać (wszystkie) to znajdę. A
jak znajdę, to może i wyedytuję? Nie będzie Driver pluł mi w twarz ;)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 12) 6479765