Re: Wooolne sesje dos

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.micros.com.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 03:37:50 MET

Marek Wojciechowski <mw_at_chem.pg.gda.pl> napisał(a)

>'>'Witam,
>'>'Czy ktos zetkna sie z podobnym problemem, i ew. zna rozwiazanie?

>'>'Pewien programik (napisany prawdopodobnie w C++ przy uzyciu czegos
>'>'w stylu TurboVision) uruchomiony w sesji dos (nizaleznie czy okienkowo
>'>'czy pelno ekranowo) dziala koszmarnie wolno. Widac nawet jak rysowane
>'>'sa krok po kroku poszczegolne okna menu, tlo, cien okien itd.
>'>'Oczywiscie pod dosem program dziala normalnie. Kombinowalem z
>'>'roznymi parametrami sesji dos, ale bez rezultatu.
>'>'Co ciekawsze, kiedys udalo mi sie go wystartowac z normalna predkoscia,
> [...]

Być może masz za mało pamięci ems - jeżeli jest to aplikacja clipperowa (a
są one podobne do TV) to zwykle używa ems - jeżeli jest go za mało, to
zaczyna swapować na dysku. Może tutaj leży pies pogrzebany?

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 12) 6479765