Instalacja OS/2 3.0 Warp Connect z dysku

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Fri 14 Nov 1997 - 09:20:12 MET

Pamietacie zapewne, ze walcze z instalacja OS'a jak w Subject,
wersja CD przegrane na dysk.
To czy instalacja nie wywali sie u mnie na samym poczatku zalezy od tego
czym byla przegrywana instalka z CD na HD. Oto dotychczasowe
doswiadczenia:

Wywala sie:
- przegrana dowolnym Nortonem dla DOS'a uruchomionym z sesji DOS'a w
win95

Nie wywala sie:
- przegrana klientem Samby
- przegrana Exploratorem z win95
- przegrana przez xcopy z win95

Ale jest kolejny problem: podczas instalacji nie ma pytania o
zainstalowanie czegokolwiek zwiazanego z warstwa sieciowa.
Instalacja konczy sie pomyslnie ale nie ma zainstalowanego MPTS'a,
generalnie nic zwiazanego z siecia.
Gdy probuje to doinstalowac recznie connect'a uruchamiajac z przegranej
na HD instalki c:\install.cmd d: lub od razu c:\grpware\cltinst.exe
to wysypuja sie one z komunikatem ze w systemie nie ma drive'u CD.

Tak wiec ustawienie wlasciwego zrodla instalacji w os2se20.src
wystarcza aby zainstalowac golego OS'a ale nie wystarcza zeby
zainstalowac calego connect'a.

Pytanie: jaka magiczna sztuczke nalezy wykonac aby podczas instalacji
bylo pytanie o siec lub by potem mozna ja doinstalowac ?

Pozdrawiam,

--
Krzysztof Murkowski
mailto:murek_at_ml.put.poznan.pl