re:_os/2_-_miejsce_i_czas

Autor: przemekp_at_aba.krakow.pl
Data: Thu 13 Nov 1997 - 11:05:32 MET

On Mon, 10 Nov 1997 10:10:02 +0100 (CET), Tomasz Stelmaszczuk wrote:

 Na nic próby skrzykiwania się OS'manów
>przeciw Microsoftowi. Administrator sieci w banku ma gdzieś kólko
>wzajemnej adoracji i poklepywania się po plecach jakim jest np. pl.comp.os.os2 czy
>Warpowisko.

Wielce Czcigodny Ambasadorze OS/2!

Hmmmm. Tym razem juz bez rekawiczek naleznych Ambasadorowi.

Warpowisko mialo byc miejsce wzajemnej wymiany informacji, nie usciskow i
poklepywania sie po plecach. Oczywiscie nie byli rowniez dla Panow
Administratorow Wielkich Bankow tudziez innych rownie Wielkich Sieci
Korporacyjnych. Ale dlaczego wymieniles tylko Warpowisko, chociaz sa w nim
adresy tuzina innych miejsc opisujacych OS/2 czy wspomagajacych jego
uzytkownikow?

>O ile jednak lista istnieć będzie długo, o tyle Warpowisko skazane jest na wymarcie.
>Spójrzcie na jego licznik - to wystarczający argument.

Jak my wszyscy..., panie Dziejku. A propos, czy VisualAge for Java for OS/2
jeszcze "zyje", czy tez wzmiana o nim w reklamie w PC Kurierze to tylko tak
pro forma? Chcialoby sie rzec - "Spójrzcie na jego reklamy - to
wystarczający argument."

Przyznaje, ze nie rozumiem Twojej zlosliwosci pod adresem Warpowiska, czy
raczej jej autora (tak to odebralem). Cele znasz(les). Strony "Czarno to
widze" powstaly dla rozruszania naszego srodowiska, a takze z potrzeby
poinformowania jak JEST, a nie jak chcielibysmy, aby bylo.

A licznik jest nowy i moglbys do niego dodac jakies 5000 wejsc. Swoja droga
daloby to "tylko" 5500 na rok dzialalnosci (=15 dziennie), ale to i tak
dobrze na takim rynku jak nasz. Wiec zamiast wysilac sie na lekcewazenie (co
jest zdaje sie jedna z Twoich mocniejszych stron...) pomoglbys Warpowisku,
sobie i moze innym uzytkownikom OS/2. Ty podobno handlujesz tym, o czym ja
prowadze strony WWW. Tym bardziej Cie nie rozumiem, kopac we wlasna DU... ?
Chyba, ze ja namasciles NT, w takim razie to juz rzeczywiscie kierujesz sie
w moja czesc ciala. ;-)) Tylko PO CO? Umaczales wlasna w OS/2 to teraz
kopiesz w cudza?

Jak sobie przypominam to najpierw byles rozentuzjazmowanym (i to jeszcze jak
!!!!!) fanem OS/2, potem zaangazowanym w OS/2 dziennikarzem, nastepnie
wlascicielem firmy oferujacej OS/2. Zrobiles dla OS/2 i siebie wiele, nikt
Ci tego nie odbierze. Czy Warpowisko jest jakas sola w oku?

Chcialbym by Warpowisko istnialo tak dlugo jak dlugo beda w kraju
uzytkownicy OS/2. Ty jednak powiedziales, ze to nie ma sensu. Czy tak samo
mam prawo sadzic o stronie firmy Calder? ">Spójrzcie na jej licznik - to
wystarczający argument."

>Tacy ludzie jak administratorzy czy dyrektorzy departamentów iformatyki argumentów
>za i przeciw OS'owi i całej reszcie softu IBM będą szukać gdzie indziej.

Alez oczywiscie. Czy Ty przypadkiem nie pomyliles forum? Prawdy, ktore
glosisz sa raczej znane. Problemem jest to co napisal Will Zachmann - niech
IBM oglosi, ze OS/2 dla uzytkownikow indywidualnych nie bedzie wspierany. Po
co ludziom mydlic oczy. I aby nie bylo nieporozumienia, tu nie chodzi o nas
uzytkownikow indywidualnych bezposrednio. Sprawa dotyczy firm
programistycznych dla OS/2. IBM kluczy i nie stawia sprawy jasno, wiec jak
Oni maja planowac nowe aplikacje? Ja im wspolczuje, ale sobie rowniez.

>I to by było na tyle.

Jezu, bedzie czesc dalsza?!

Serdecznie pozdrawiam,
Przemys\law Pawe\lczyk

mailto: warpman_at_student.mech.pk.edu.pl
WARPOWISKO: http://student.mech.pk.edu.pl/warpowisko/
WIEDZA I KOMPUTERY: http://student.mech.pk.edu.pl/warpowisko/wik/wik.html