Re: Demon FTP

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 12:43:25 MET

os2_at_irys.uni.lodz.pl (Cezary H. Noweta) wrote:

>http://irys.uni.lodz.pl/ftp/pub/os2/internet/servers/pftpd108.zip
>(~118000 bajtow) - Penquin, ewentalnie
>http://irys.uni.lodz.pl/ftp/pub/os2/internet/servers/pentotal.zip
>(~16000 bajtow) - daje status transferu z "Penquina".

zajrze. to moze byc ciekawe.

>Mam WARPa i tu ftpd nie obsluguje ls -l (jedynie ls), co powoduje,
mi sie udaje polaczyc, szkapa, ale z nia tez roznie bywa.

>Czy udalo sie komus na ZFTD (Terje's FTP Daemon for OS/2)
>- Version 0.57 zalozyc uzytkownika bez hasla?
>Po uruchomieniu wersji 0.45 proba polaczenia konczyla sie na
>"Connected to ..." i czekamy...
>Wersja 0.57 wpuszcza, ale nie daje zadnych mozliwosci wlacznie
>z obejrzeniem zawartosci katalogow (rowniez przy ustawionych
>wszystkich atrybutach w shares - tzn. rwx--).

w tej chwili nie mam kompa z osem przed oczami, i nie wiem jaka mam wersje.
prawdopodobnie cos 0.4x . jaki jest sens zakladania usera bez hasla ?
ja nie probowalem. ale zawsze mozesz zalozyc uzytkownika typu guest,
zakladasz go z parametrem -g . wtedy sie loguje, i jako haslo
wymaga emaila. tak zakladasz anonymousa ftp itp/itd.