Re: Instalacja OS/2 - SUKCES i ZAGADKA

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 09:14:07 MET

=?iso-8859-2?q?S=B3awomir_Stachniewicz?= wrote:

> Zalezy jeszcze, na ktorej partycji chcesz zainstalowac OS/2 -
> na pierwszej DOS-owej z Dual Boot czy na innej.

Chcialem zainstalowac na innej partycji.

Ale tak w ogole to chcialem sie podzielic swoja obserwacja gdyz problem
zostal rozwiazany (w koncu zainstalowalem tego OS'a z HD).

Otoz jak pisalem wczesniej instalacja wyskakiwala z bledem przy
pierwszej probie kopiowania pliku z dysku. Plik wydawal sie byc
znajdowany wlasciwie ale jakby program instalacyjny nie mogl go
odczytac.

Skoncentrowalem sie zatem na sposobie przegrania katalogow
instalacyjnych z CD na HD. CD byl udostepniany przez UNIX'a z Samba
i byl montowany przez win 95.

Otoz jesli kopiuje ten CD za pomoca NC to instalacja z tak przegranej
plyty sie wywala.

Jesli kopiuje za pomoca klienta Samby (udostepniwszy wczesniej dysk z
Win95) to instalacja idzie jak zloto !!!

Wniosek: wywalanie sie instalacji z bledem kopiowania zalezy od sposobu
przegrania CD na HD. Tylko jaki czynnik odgrywa tu role ?

Dla sprawdzenia bede jeszce robil proby z CD przegranym za pomoca
rekurencyjnego FTP, Exploratora i wszystkiego co mi wpadnie w rece i
bedzie mialo rekurencyjne kopiowanie.

--
Krzysztof Murkowski
mailto:murek_at_ml.put.poznan.pl