Re: Instalacja OS/2

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 07:56:05 MET

On Mon, 3 Nov 1997 07:46:56 +0100 (CET), Krzysztof Murkowski wrote:

>Spece, guru i bogowie OS/2. Zechcijcie pomoc mi w instalacji gdyz
>nie moge przeskoczyc tego co opisuje ponizej. Jest to ciag dalszy
>problemow, z ktorych czesc rozwiazalem dzieki tej grupie wiec licze,
>ze moze znajda sie jakis sugestie.
>
>[Chodzi o instalacje OS/2 Warp 3.0 wersja CD przegranego na pierwsza
>partycje DOS'owa].
[itd.]

        O.K., mam pare uwag:

        Zalezy jeszcze, na ktorej partycji chcesz zainstalowac OS/2 -
na pierwszej DOS-owej z Dual Boot czy na innej. Jesli na pierwszej
DOS-owej - a tam, jak sie zdaje, trzymasz pliki z OS2IMAGE - to
OS-owi moze sie nie podobac, ze te pliki sa na tej samej partycji,
co system. Jesli na innej, to sprawdz, czy jest to partycja
podstawowa (primary) czy logiczna (logical). Jesli podstawowa, to
zle - OS/2 widzi tylko jedna partycje podstawowa na pierwszym
dysku twardym. Jesli ani jedno ani drugie, to przynajmniej opisz
dokladnie, co i jak - moze cos mi sie uda wykombinowac.

        Slawomir Stachniewicz.

| Slawomir Stachniewicz |
| mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |
| http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie |