Re: Instalacja OS/2 (CD) z twardego dysku ?

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 11:03:37 MET

Mirek Nowakowski wrote:

> Na pierwszy rzut wyglada mi to na jakis konflikt sprzetowy (mialem cos
> podobnego na innym sprzecie). Sprawdz w BIOS-ie, jakie adresy sa
> ustawione dla COM-ow.

Nie uwazacie, ze jezeli OS/2 nie chce sie zainstalowac na IBM'ie w
oryginalnej konfiguracji to to jest troche lame ?
W kompie nie ma nic bez napisu IBM.

Na takich konfiguracjach chodzi mi kilkadzisiat OS/ow. Ale kazdy zamiera
na drugiej dyskietce instalacyjnej.

BIOS: SurePath

Co probowalem (razem i wszystko z osobna):
- probowalem dyskietki wygenerowanej na podst. disk1.dsk i disk1_cd.dsk
- wyjalem karte sieciowa
- wylaczylem drugiego COM'a
- wylaczylem P&P
- wylaczylem LPT'a
- Za user guide zakomnetowalem ibm2scsi.add
- wszystko ustawilem na najprostsze i najbezpieczniejsze nastawy

--
Krzysztof Murkowski
mailto:murek_at_ml.put.poznan.pl