OS/2 i INTERNET ;-)

Autor: Mojo Rosin (mrosin_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 23:47:00 MET DST

Mam problem nie moge skonfigurowac OS/2 aby wejsc w INTERNET.
Mam jakis stary (BONUS PACK na ktorym jest Warp 3 45 DNI) a IBM INTERNET
CONNECTION z 1994 Mam WARPA od kilku dni i nie bardzo jescze go znam winda
mnie kilka razy zabila i juz nie chce mi sie z nia gadac ;-)))))) Wyglada
to tak sciagnalem Netscape z jakiegos ftp pod OS/2 wczesniej zainstalowalem
IBM INTERNET CONNECTION z Bonus Packa i tak:

1. modem dziala (ZOLTRIX 33.6 pod HAYESEm 28800 nawet laczy sie na 33.6
;-)) )
 laczy sie i rozlacza kilka razy wszystko w porzadku ;-))))

2. nie wiem co wpisac w pola domain serwer (wpisalem IP TP SA ), netmask

3. laczy sie odbiera sygnal widze na dole obraz znany z windy (ekran
powitalny TP SA) nawet przekazuje password i user ale na tym koniec znowu
wywala mi username a w tym polu nie moge nic pisac ;-(((( moze jakis inny
spocob zalatwi sprawe

Przepraszam za moj laicyzm w OS/2 ale mam go 6 dni ;-))))) Prosze o jak
najwiecej informacji na ten temat jakies adresy i gdzie mam szukac
oprogramowania pod OSa do windy nie wroce juz napewno ;-)))))))Moze jakis
inny connector ??????

Z gory dziekuje i przesylam OSciski ;-))))

PS.
Fajna lista i fajny system ;-))))))))