OS/2-Unix-Win3-WinNT-Win95

Autor: Krzysiek (topolski_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 18 Oct 1997 - 09:44:42 MET DST

Witam!
Zamierzam uruchomic klub komputerowy,
jeszcze nie zdecydowalem jaki to bedzie sprzet
lecz jesli bylby to 10 komputerow zgodnych z IBM PC
klasy Pentium 100 Mhz jaki system i programy
polecalibyscie do zainstalowania na tych komputerach.
Zalezy mi na latwej i bezproblemowej pracy w sieci
oraz na roznorodnosci zastosowan grafika, muzyka,
programowanie, biznes, komunikacja itd.
Czy dobrym rozwiazaniem byloby okreslenie dla jednego
komputera do czego ma sluzyc np. muzyka i dobranie
odpowiedniego hardware i software, dla drugiego np.
grafika 3D, trzeciego biznes itd. Chodzi mi oto czy
jest sens kupywania komputerow w takiej samej konfiguracji
czy lepsza jest specjalizacja.
Pozdrawiam
Krzysiek

Wasz album fotograficzny na CD-ROM, VIDEO juz od 50 zl.:
http://www.okonet.com.pl/~load