Odtwarzanie pozycji okien

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.micros.com.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 12:41:03 MET DST

Witam!

Potrzebuję jakiegoś chytrego sposobu na otworzenie kilku okien we
właściwych miejscach i w odpowiednich rozmiarach.
Problem tkwi w tym, że są to np. trzy razy edytor tekstu (e.exe) i trzy
sesje dosowe.
Otworzyć je z .cmd to nie problem, ale nie mogę sobie poradzić z ich
porozstawianiem po desktopie.
Podejrzewam, że jest to do zrobienia w REXXie, ale pomimo przekiopania się
przez dokumentację nie mogę znaleźć nic co umożliwiało by mieszanie
otwartymi obiektami. Chociaż może coś jest? Mocno podejrzana wydaje mi się
funkcja SysSetObjectData, ale nie ma w standatrowym helpie do OS/2 żadnych
danych jakie dane i jakie wartości można obiektowi ustawić.

Może ktoś wie jak, albo gdzie znaleźć informację jak coś takiego uzyskać?

pOSdrowienia

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 12) 6479765