Re: ET6000 i gasniecie ekranu

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 23:30:17 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>ja mam dosyc dobre doswiadczenia z cirrus logic 5446 i 5436 .
>nie wiem jak jest z nowszymi bo nie uzywalem. a sa juz 5456 i 5466.

Właśnie walczę w pracy z szeroko zachwalanym Matroxem Millenium.
Póki co wynik 1:0 dla Matroxa :((( Wariują mi sesje okienkowe
WIN-OS2, przy zamykaniu sesji z Excellem 5 potrafi się zwiesić
PM. Drivery 'prosto od krowy' nie pomogły, jutro spróbuję
jeszcze upgrade BIOS-a karty. Dostałem komputra ('prawdziwek'
IBM PPro 200, a jakże) z tym ścierwem z tzw. rozdzielnika Centrali,
kosztował majątek, a do pracy się nie nadaje. Nie chciałem go
zresztą, wcisnęli mi na siłę... :( A zwykłe PC300 z Cirrusem 5446
na płycie głównej chodzą jak burza.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl