Re: ET6000 i gasniecie ekranu

Autor: Mojo Rosin (mrosin_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 13:27:46 MET

> >To jest prawdziwy Tseng czy kundel ?
Tseng dostarcza tylko chipy. (chyba) ;-)
> Szczerze mówiąc nie wiem.
Moze chodzi o synchronizacje (u mnie tak bylo) zmienilem w win.ini (lub
system.ini)
jedna z koncowych linii ResMode=2 (czy cos takiego) na ResMode=1 czyli z
72Hz na 60Hz (mam kiepski NEC 3D) i jest O.K

> Drivery są jeszcze VGA, bo dołączonych z kartą nie można zainstalować
> -wymagają zdaje się pełnoekranowego DOSa - efekt taki sam.
Drivery do Tsenga sciagnalem z www.tseng.com i chodzi O.K
(przy instalacji lepiej korzystac z programu dolaczonego do sterownikow
svga.exe niz ze standartowego OSa - chodzi o wylapanie mozliwosci
monitorka)

> --
> Tomasz Stafiński
PS.
Nie czytalem listu poczatkujacego ten temat wiec nie wiem czy o to
chodzilo (moj Tseng jest 100% O.K pod WARPEM 3 PL) za to z polaczeniem z
siecia nie moge sobie do tej pory poradzic ;-))))))))))) i sle postingi z
Windy ;-(