OS2 a W95

Autor: Paweł G. Pasich (pawelgp_at_mega.com.pl)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 14:36:07 MET DST

Czesc wszystkim.
   Jestem tu po raz pierwszy wiec nie wiem czy byla juz o tym mowa, czy
nie.
Ale do rzeczy. Zastanawiam sie nad zainstalowaniem OS2. Lecz kompletnie nie
znam tego systemu. Nie wiem jakie byly wersje, jaka jest najnowsza? Gdzie
mozna go zdobyc nie kupujac, dla mnie nie mialo by to sensu, gdyz chce sie
najpierw nauczyc go obslugiwac. Ile wymaga pamieci RAM, oraz ile miejsca
zajmuje na dysku. Jaki ma system plikow. Czy jest kompatybilny w jakims
stopniu z innymi systemami? Chodzi mi o stworzenie przy starcie komputera
mozliwosci wyboru zaladowania okreslonego systemu operacyjnego. Czy musze
miec mysz PS/2? Jego koneksje z Internetem, programy do odbioru poczty,
przegladania list dyskusyjnych itp.. Miejsca w Internecie gdzie moge sobie
to wszystko sciagnac? Czy istnieje tylko wersja w jezyku angielskim? Taka
mogla by mnie interesowac. Zdobylem tylko niemieckojezyczna, a poza tym mam
klopoty z jej zainstalowaniem. Niestety nie znam tego jezyka.
   To W95 napisalem dlatego, ze narazie bazuje na tym systemie i chce
wiedziec czy jest sens przesiadac sie na OS2?
   Z gory dziekuje za odpowiedzi, mile widziane wiadomosci na emaila. To o
co nie spytalem, a uwazacie za wazne, tez prosze, napiszcie.
   Na zakonczenie podam opis komputera na ktorego chce wrzucic OS2:
Intel 486DX4-100, 24M RAM, grafika z chipem S3 Vision864, modem Zoltrix
14400, plyta Shuttle HOT-433, cd-rom GoldStar 4xspeed.
----- pawelgp_at_mega.com.pl ------