Re: miejsce_dla_warpowiska

Autor: Jan Ryszard Plucinski (junidas_at_polbox.com)
Data: Mon 22 Sep 1997 - 14:08:51 MET DST

Piotr Pekala wrote:

> Amen :)
> Ja tez uzywam Warpa (zwyklego connecta) jako serwera WWW
> ,ftp (*.ia.amu.edu.pl) i innych takich. Na temat TCP w OS/2 nie moge
> jednego zlego slowa powiedziec (a nie jest to jedyny system sieciowy, na
> ktorym pracuje). A ze jest to system jednouzytkownikowy z zalozenia, totez
> serwisy ktore sie najlepiej czuja w srodowisku multiuser naturalnie nie
> beda tu dzialaly tak dobrze jak na systemach Unixowych.
>
> A skoro juz ktos znowu rozpoczal wytykanie wad i zalet, to ze swej strony
> dopowiem, ze nie znalazlem jeszcze systemu na PC, pod ktorym sesje
> [...]
Witam!
Wołam to z prawdziwą przykrością: sesje DOS są cholernie niestabilne!!!
Stabilne były pod WARP 3 PL, nawet nie connect, bez fixów, bo jeszcze
nie wiedziałem, że takie coś jest.
Dziś nawet NC nie przełącza się prawidłowo: na ALT+ESC ekran lata,
a system jest niedostępny. Ktoś się chwalił, że Merlin ma wielokrotną
kolejkę klawiatury...
Jan