Re: miejsce_dla_warpowiska

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Mon 22 Sep 1997 - 08:27:37 MET DST

On Sat, 20 Sep 1997, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Do czego mialby sie nie nadawac ? Do postawienia serwera http ? ROTFL...
> Zwykly Warp niespecjalnie nadaje sie do wykorzystania jako serwer
> poczty czy newsow, ale Apache chodzi na nim bardzo dobrze.

Amen :)
Ja tez uzywam Warpa (zwyklego connecta) jako serwera WWW
,ftp (*.ia.amu.edu.pl) i innych takich. Na temat TCP w OS/2 nie moge
jednego zlego slowa powiedziec (a nie jest to jedyny system sieciowy, na
ktorym pracuje). A ze jest to system jednouzytkownikowy z zalozenia, totez
serwisy ktore sie najlepiej czuja w srodowisku multiuser naturalnie nie
beda tu dzialaly tak dobrze jak na systemach Unixowych.

A skoro juz ktos znowu rozpoczal wytykanie wad i zalet, to ze swej strony
dopowiem, ze nie znalazlem jeszcze systemu na PC, pod ktorym sesje
starego, poczciwego DOS-u pracowalyby tak stabilnie i wydajnie jak pod
Warpem (wlaczajac w to Windows NT 4.0 a nawet Linux-a). W dodatku ani
troche nie koliduje to z pracujacymi na tej samej maszynie httpd, ftpd,
etc.

pozdrawiam,
                                                          Piotr Pekala
Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_phys.amu.edu.pl, http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl